?

Log in

No account? Create an account
Tour09: All Visible Things
Your venue for tour info & discussion.
DEG Twitter Update 
9th-Nov-2009 11:24 pm
Defknot
Vote here for the songs you'd like to see played on tour.

(Vote Fukai!!!)
Comments 
10th-Nov-2009 07:29 am (UTC)
i wonder if it's really going to be used for anything :\ i'm skeptical
10th-Nov-2009 07:31 am (UTC)
I am too... but its worth a shot. *shrug*
10th-Nov-2009 07:36 am (UTC)
i wish i could see real-time updates to the poll results
10th-Nov-2009 07:44 am (UTC)
Yeah... I wonder if they even have the masters to all of those songs with them... (for the non-live elements, etc.)
10th-Nov-2009 10:53 pm (UTC)
lawl if they go all the way back to six ugly i will be amazed
10th-Nov-2009 08:48 am (UTC)
song(s)? i'm only able to select and vote for one from the entire list of songs.

i think i'll just wait and be surprised :)
10th-Nov-2009 02:03 pm (UTC)
Yeah, you can only pick one, it seems. I had to go with my favorite, mazohyst of decadence, not that it'll happen.
10th-Nov-2009 05:41 pm (UTC)
I'm pretty sure you can vote more than once...
Might just be my browser.
10th-Nov-2009 06:23 pm (UTC)
dead tree ♥. I just had to.
10th-Nov-2009 06:29 pm (UTC)
;'D
10th-Nov-2009 10:48 pm (UTC)
DSFLGFDJGLDSFJG I CANT CHOSEEEEE DDD8
10th-Nov-2009 10:52 pm (UTC)
omfg disabled complexes cuz kyo dances everytime
and if they play yokan and kasumi god damn i can die happy
11th-Nov-2009 12:41 am (UTC)
I totally wanna see Zakuro live in person, man... I hope they'll use this shit for the upcoming shows, I might be a little ticked if they don't, since my hopes are already floating on cloud 9 :p

...also, I was able to vote for one song from each album <.<
This page was loaded Sep 25th 2017, 4:47 am GMT.